13 saker ni inte visste om mig

1. Jag måste säga tre särskilda meningar till antingen min mamma eller min pappa innan jag går och lägger mig


2. I torsdags så såg jag min första skräckfilm, barnhemmet.


3. Jag skrev just en grej men tog bort det igen för jag vet att folk kommer döma mig och hata mig om jag skriver det.


4. Ibland så frågar min mamma mig vad fjortis betyder.


5. Jag vill ha ''asiat'' ögon.


6. Jag är ''kind of'' asiat.


7. Om nån frågar mig var jag kommer ifrån så tar det typ fem minuter att berätta allt, det är skit komplicerat.


8. Jag känner INGEN som gillar Foki, eller Emmy gillar henne lite, men asså lika mycket som mig så känner jag INGEN.


9. Alla mina kompisar, förrutom Emmy, hatar Foki.


10. Jag läser minst 37 olika bloggar varje dag.


11. Om jag har ätit så blir jag hungrig igen efter en timma.


12. Jag älskar Harry Potter filmerna. (jag började märka detta igår så om nån tänker det har du aldrig sagt blablabla så har ni fått svaret nu, och nej jag menar inte att du MT tänker såhär)


13. Jag hatar när folk förändras.

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag hatar inte Foki! <3

2012-04-07 @ 13:40:12
URL: http://aalicelife.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Asså jag hater inte helelr henne... Jag tycker bara hon är sliskig :/

2012-04-07 @ 14:10:49
URL: http://ottiliavikdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0