A-amigo! A-a-amigo!

VAR ÄR DISCO TUNNAN?! DÄR ÄR DISCO TUNNAN! VEM SKA ÅKA DISCO TUNNAN?! DEM SKA ÅKA DISCO TUNNAN!
sry, har haft den i huvet hela dagen idag, och ja, jag kollar på Amigo.. varje fredag..
ANYWAYS
Vi har tagit hand om min mammas och pappas kompis barn idag... fick jag det rätt nu? o.O
Aja, så vi har tagit hand om henne hela dagen. Nu i slutet på dagen så tog vi bilen och körde till Max där vi åt hallonpaj med glass som va jävligt god. Sen så försökte jag få henne att komma upp i en jäkla ''lekstuga grejsimojjs'' och hon började lipa varenda jävla gång, PLUS att hon luktade bajs hela jävla tiden för hon hade bajsat i blöjan -.-     [hon är typ två år]
Aja men nu har vi kommit hem och ska kolla på en film pappa hyrde häromdagen, nämligen Tintin. Detta låter väldans trevligt i mina öron.
P.S, märkte ni inte att jag lät väldigt svensk i slutet! :D   Får väll ta och skicka det till min svenska lärare så han ska se hur jävligt bra svenska man kan tala. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0