Blåögd

Har precis läst färdigt boken som vi har haft till läxa på svenskan. Boken heter Blåögd och är väldigt bra. Dem första trettio sidorna är ganska sega men sen när man kommer in i handlingen är det svårt att sluta läsa. Jag hade börjat läsa dem första tjugo sidorna för ungefär två veckor sedan och tänkte börja med att läsa färdigt i alla fall mer än halva idag, jag började alltså på sidan 26 idag och kunde inte sluta läsa boken. Så himla bra var den. Denna boken rekomenderas verkligen. Ni kanske vill [förmodligen inte] att jag ska berätta lite om boken, själv tycker jag man inte kan berätta kort om boken, om man berättar något så förstör man hela berättelsen tycker jag. Så låna och läs boken om ni inte har något bättre för er. Ni kommer inte ångra er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0