Easter egg hunt

Godmorgon alla trevliga, och för er andra, hej.
Idag på morgonen så satte jag mig vid käksbordet och såg såklart ut som en nyvaken bajs, sen sa mamma: Så har du hittat det?
Då svarade jag: Hittat vad?
Ditt påskägg såklart!
Ni skulle sett mitt fejs när hon sa det, blev så jävla glad! Ni fattar inte hur mycket jag gillar ''hitta godis''! Varje år på mitt kalas så gömmer mamma alltid godispåsar till alla som är med på kalaset bara för att jag älskar det så jävla mycket. Men alla tycker typ det är töntigt, but do I care? Nope sucker!
Aja så nu har jag hittat mitt påskägg som är fyllt med godsaker!
Det är ju väldigt fint väder ute så jag tänke ta lite kort till ett bildprojekt vi ska ha till bilden, VÅRKÄNSLOR skulle bilden tydligen föreställa, wish me luck with my freakin digitalkamera -.-
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0