Historia prov

Hej!
Jag har inte bloggat på typ, två tre dagar men jag har haft såååååå mycket plugg and it's not over yet -.-
Kommer hålla på med prov och sånt i typ två tre veckor till men jag komemr fottfarande blogga, pallar inte med allt plugg anyways.
Idag har jag haft historia prov o franska revolutionen, det gick väll bra. Asså jag kan allt på provet men jag ahr inte tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid, om jag skulle haft mer tid så skulle det vart så jäääääävla bra!
Jaja, det gick bra ändå ^^
Kom hem från skolan för typ en halvtimme sen och har precis käkat lite mellis och ska checkar lite bloggar nu och sedan ska man plugga inför kemi provet på torsdag, sen kanske lite franska glosor om man är duktig.
nu ska jag säga det töntigaste jag har sagt i hela mitt liv... fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0