Mina gratis grejer har kommit!

Min barnmatarsked och min tandkräm har kommit, har dock inte fått några andra grejer. Jag har ju beställt typ åtta grejer mer men dem kommer väll snart
Anyways
Tog busen hem från skolan idag eftersom mamma inte kunde hämta mig. Nu så ska jag ta och käka lite mellis och börja plugga på två prov som vi har nästa vecka. -.-
Fyfan säger jag bara, fyfan
Btw, jag och några kompisar kom på lite roliga skämt denna vecka, en jag kom på var på gympan när min gympalärare skulle berätta hur man spelade baseball, då sa han
''Okej, det finns fyra baser'' Då sa jag ''Varför inte syror? ;)''
Ett annat skämt:
''Men gud va sur du är!'' ''Ge henne en bas'' ''Men hon gillar ju gitarr''
HUMOOOOOOOOOOOOOORR!!

Btw nummer två, vill säga grattis till Ipp som fyller år idag! Grattis Ipp! Checka hennes blogg i menyn eller klicka häääääääääääääääär

Kommentarer
Postat av: Filppa

Hahahahahah älskar andra skämtet och tack för länken ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😃😃😃😃😃😃😃

2012-04-19 @ 17:20:39
URL: http://absolutfilippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0