The language of love

Yoyo, wats up in hood?!
Just nu håller jag på emd min labbrapport till kemin på onsdag, man ska tydligen se om mat kan ändra färg med hjälp av en indaktor blablabla. Onödigt kemi skit som jag ej vill ha på min blogg som alla älskar... host host..
Nu så är jag färdig med den och ska skicka den till min kära mentor som jag har typ i alla ämnen och som jag älskar så jävla mycket.
jävla skit.
Snart så ska jag repetera några sidor i kemi boken som vi ska kunna till på onsdag så jag inte behöver plugga mer på dem och klockan två så ska jag åka hem till min kära kusin Julie och där väntar hon och Jwan och vi ska tydligen ha en spa dag.... låter så jävla töntigt jag vet. Aja, vi ska typ testa göra en egen ''mask'' med avokade och frukt och sånt skit. Kan lägga upp bilder sen kanske ;)
bloggar kaaaaaaaaaaaaanske innan jag går, annars bloggar jag där, see ya! ;)

me and my sistah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0