Ulrik Munther

Hej!
Idag har vart en väldigt bra dag, först så blev det alltså lite plugg, sedan så skutsade mamma mig till Filippa och sen kom Hanna efter ett tag Vi kollade lite på ''lillabloggen'' och sen så fotade man lite också. Ungefär klockan halv tre så fick vi skuts till Grand där man kollade in lite kläder och sånt men sen så kollade man på Ulrik Munther också såklart ;)
Efter han hade framträtt så fick han skriva autorafer och sådant skit och då köpte Hanna först Ulriks skiva och då fick man förtur i kön till autograf skiten men sen så fick dem som inte köpt hans skiva hans autograf också och då gick jag upp och Hanna ville upp igen men ingen av oss hade papper som han kunde skriva på men jag hittade en servett i min väska som jag använde och Hanna hade köpt lite trosor så Ulrik fick nämligen skriva sin autograf på Hannas nya trosor! Så jääääääääääkla kuuuuuuuuuuuul! xD
Efter det så träffade vi Jwan och Julie och så försökte vi leta upp Ulrik överallt men det gick inte och sen fick vi skuts hem och nu är jag hoooooooooome!
Ska snart göra ett videoinlägg så kolla in i bloggen snart, hejdå! :D


Någon subway grej vi mötte på Grand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0