You're just like them all

Hello world!
Rättare sagt dem fem personer, inklusive mig, som läser min blogg.
.....
HEJ!
Kom hem från bowlingen ungefär vid halv nio tiden, jag förlorade, som vanligt, men det var i alla fall väldigt kul ^^
När jag kom hem så har jag käkat lite och försökt att hitta en hemsida där man kan kolla på Americas next topmodel men så funkar det såklart inte på min data, såklart -.-
Aja, tänkte att jag kunde kolla på Hello Baby istället, om det nu funkar -.-

Förlåååååååååååt för bildlösa [säger man så? o.O] inlägg hela tiden men på denna datan så finns det ingen webbcamera, inte för att ni vill bara se webbkameror bilder hela jävla tiden men jag har ingen jävla systemkamera som jag kan fota med och sen lägga upp bilder här på bloggen så deal with it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0