DirtyDancing

Kom hem från Julie för en timme sen kanske och nu kollar jag på Dirty Dancing med mamma. Fyyyyyyyyyy det lät som baaaaaaajjjjjss!!
Äh asså jag låter så... asså jag vill inte riktigt säga det för då kommer alla bara åh är hon rasistisk (stavning...) och åh hon är en sån blablabla. Men aa jag låter... inte som mig själv men hur fan ska man annars skriva?
Aja ska dra... Imon bli det plugg plugg plugg och lite mera plugg. Dagen efter det ska jag till frisören och färga det! Jag ska bara färga en slinga, asså bara EN. Vi kan säga såhär, den som gissar rätt på vilken färg slingan är i får en länkning! :D
How about that huh? ;)
Checka in senare för det kommer ''Teenposts'' då! :D
Hejdå! ^^

Kommentarer
Postat av: Matilda

ROSA! :D

2012-02-20 @ 18:50:25
URL: http://matildan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0