Hatar måndagar


Och nej som ni ser har jag ingen jäkla systemkamera, jag har en webbcam oh en digital kamera, that's it. ;)
Hej allihopa!

Vaknade typ vid nio, jajaja jag ska vara i skolan nu men jag är som sagt sjuk, har ont i halsen, så mamma ville att jag inte skulle gå till skolan idag. MEN (känner min som han där i ''Let's Dance, ni vet, Tony Erving eller nått. Han som pratar svenglish!) jag ska gå till skolan efter maten för jag ska bara göra ett fysik/musik prov vi har idag plus att jag ska hämta lite böcker och sånt shit och sen ska jag komma hem!
Aja nu ska jag kolla min mail för att se om Emma, min mentor, har svarat på mitt mail. Jag skrev typ att jag skulle bara komma för att göra provet yadayadayada.... lsäkigt att skriva mail till lärare för man skriver inte som om man är sig själv, man skriver som en jäkla mamma eller något och låter helt vuxen och blablabla, aja alla försöker göra lite kiss ass till lärarna genom att låta lite vuxen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0