Hemma

Hejhej, är hemma nu från ''festen''. Det va sjuuuuuuuuuukt kul! Vi käkade, kolla på film, åt semlor, kollade på 2 girls 1 cup och käkade lite mer och nu är jag helt slut!
JUSTE, det som inte va så bra, äh herre gud ni vill fan inte veta. När Felicia kollade på 2 girls 1 cup så tyckte hon den va så jävla äcklig, som den var, så hon spydde, och inte på vem som helt utan jo, på MIG! PÅ MINA BYXOR! Äh fyfan va jävla äckligt det va! Herre gud, MEN HAHA, det roligaste var att vi har film på det! Fast asså... man ser inte när hon spyr för då går hon åt sidan, som alltså är åt mitt hål på sidan -.-
Om jag hittar ett sätt att lägga upp det på bloggen så ska jag testa.
Men aja, hittade inte kameran så tog inga bilder och om jag ska vara ärlig, så skulla jag inte heller pallat ta kort! x)
Nu ska jag ta på min pyjamas och ska kolla på tv och sen somnar jag nog i soffan. Vi syns imon.
PUSS HEJ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0