Looklooklooklook

Det blev inge Vampire Diaries, det bara laggade hela tiden så jag kollade på Pritty Little Liars istället!
Kunde bara kolla på ett avsnitt för sen blev datan arg på mig eller nått så det funkade inte och kolla! Den där laddarn ringen bara snurrade och snurrade hela tiden!
Testade tre olika sidor och same shit på alla -.-
Ajajajaja, gud vad jag klagar på allt shit.
Nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet och allt sånt och sen ska jag.... (nej jag tänker INTE säga dejta sängen som alla andra gör för det är ju så originellt) sooovaaaa. ZzzzZzzZzz
Näpp nu kollar mamma på mig med sin mördarblick och vill att jag ska gå och lägga mig.
HEJDÅ!

Bara för att jag är avis på henne looks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0