Mitt fejs är som en kaktus

Ja nu för att jag sitter hemma och pallar inte plugga till samhälle provet om lag och rätt imon, som är 24 freakin sidor, så bloggar jag istället.
Jag har vart sjuk och haft......... (dramatisk tystnad)........ VINTER-KRÄK-SJUKAN! :O
THIHI
Aa i alla fall men alltid närjag har vart sjuk och jag har ''spytt'' så får jag ALLTID utslag på fejset, det går bort om en dag och efter två dagar är det helt borta men det är det inte nu! Det ser verkligen ut som en jäkla kaktus och ja jag vet att kaktusar inte är prickiga och dem har inte utslag på sig... och jag vet att dom är taggiga.... AJA
Och nej jag kommer inte att lägga ut en bild för jag har skämt ut mig för mycket redan bara genom att prata om mitt jäkla face.
Nu sitter mamma och ropar på mig att jag ska jalla för vi ska käka.

Hejdå sålänge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0