Pinsaaaamt

Hejhej! Nu är jag med mamma och vi va nyss i skolan för jag skulle hämta några böcker MEN jag skulle inte göra provet för 550 styckna bara nänänäää kom inte du är sjuk blablabla! Och en av dem va min mentor så om ens mentor säger det måste jag vara hemma.
Men jag mår ju bra -.-
AJA.
Liiiiite pinsamt är det ju alltid att komma till skolan sent eller om man bara ska hämta böcker, skulle hämta en engelska bok och allt gick toppen för jag såg ingen i min klass när jag hämtade boken men EXAKT när jag kom till bilen så ser jag ju några killar i min klass -.-'
Seb satte jag mig i bilen och när vi hade kört så kom jag på att man behövde en till bok som man ska ha i engelska boken -.-
SÅ jag behövde gå in igen och skämma ut mig och DÅ mötte jag ju såklart hela min klass.
Aja nu ska jag plugga lite då och tröst äta mig med godis. SKOOOJAAAARR! ;)
Hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0