Songs I listen to

Jag tänkte lägga ut lite låtar som jag lyssnar på, och nej det är inte engelska låtar och inte heller svenska låtar, det va kind of därför jag tänkte lägga ut låtarna, för dom inte var på engelska eller svenska.
Dessa låtar jag lyssnar på på sydkoreanska med sydkorenska grupper... yeah..
Jag vet, jag är lite mobbad och nästan alla kommer skratta åt mig när dom ser låtarna men, i don't exactly care?


Oh! med Girls Generation, glad, gullig, och lätt sätta sig i huvudet låt ;)


The Boys med Girls Generation, tuff låt med en awesome musikvideo! Finns en remix som jag gillar nästan ännu mer. Remixen, A-W-E-S-O-M-E


Engelska versionen av ''The Boys''.


I Am The Best av 2NE1, så jäkla cool låt med en så jäkla awesome musikvideo, men musikvideon är ändå lite weiiiird


Goodbye Baby av Miss A, ännu en låt som sitter lätt på huvvet

SÅ, there you have it! Känner typ att inga kollade på nån låt... men aja, my blog, my shit. Bloggar senare. Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0