Stan

Hellllooooooooooo
Kom hem från stan några timmar sen, mamma hämtade upp mig från skolan och sen stack vi till stan och kollade på kläder och sånt. Köpte två stycken tröjor, bilder kommer sen, och aa det var väll det. Efter stan så stack vi och käka lite chinese food, gottgott, och när jag kom hem så har jag gjort min historia läxa och snart ska jag plugga lite franska och that's about it.
Senare idag klockan 20.00 så är det ''Topmodel Sverige'' och precis efter det klockan 21.00 är det ''Projcet Runway''!
TOPPEN!
Men nu ska jag dra, checka in snart får då lägger jag upp vad jag har köpt!
HEJDÅ ALLA SÖTA!
Btw, GLAD ALLA DAG! ^^


Ja, jag lägger bara upp gamla iphone bilder, men det är därför jag har inget annat att lägga upp o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0