Torsdag

Hejhej!
Kom hem för kanske en timma sen. Min dag har väll varit bra. Vi hade först slöjd och sen BFK och vi fick tillbaka proven. (!!!) Blev verkligen inte nöjd. (JA, jag belv godkänd men ändå) Aja, better luck next time ^^  Efter några lektioner så hade vi franska och då bakade vi crêpes! Dem belv verkligen uber goda! Med nutella, hallon och jordgubbssylt och grädde!
IN YOUR FACE ALLA NI SOM VALT SPANSKA!
Åt alltså ingen mat efter det för var proppmätt! Haha, det va nog alla!
Efter skolan så drgo jag till min kusin och va hos henne och mötte hennes hund. Så gullig! ^^
Sen så hade hon träning så jag hängde med på den och nu är jag hemma och har gjort geografi och matte läxan till nästa vecka och käkat lite lasagne. :)
Nu ska jag kolla på lite Pretty Little Liars, om det nu funkar -.-
Här får ni i alla fall lite bilder från idag :)
HAJDOOOOOOO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0