BACK!

Hejsan allihopa! Nu är jag tillbaks på bloggen. Ville bara ta en liten paus you know.

Kan berätta lite om gårdagen. Igår så ringde min kusin, Rosie, mig och frågade om vi kunde dra till Evedal och bada. Eftersom jag inte hade något annat för mig så sa jag ja. Vi drog dit ungefär vid tre tiden, när vi kom dit så badade vi, [no shit] solade, käkade godia och hyrde typ en dubbel cykel... o.0

Idag har jag inget planerat, det var tänkt att jag skulle vara med Felicia med det blev dock inte av. Ärligt talat så är jag för trött att va med någon idag. Idag tänker jag bara vara hemma. Aja, bloggar mer senare.

Btw, min andra kusin, Julie, och min kompis Jwan har en ''One Direction'' fan blogg där dem bloggar om BARA 1D. Just nu har jag också börjat blogga på den så om du är en 1D fan så rekomenderar jag att du checkar in bloggen! Och jag lovar er minst 13 inlägg om dagen på denna bloggen ;)

Klicka på bilden för att komma till bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0