Fabulöst liv

Hejhejheeeej. Har ingenting att skriva om. Såg precis färdigt finalen av Project Runway och var kind of glad över den som vann. Vilket liv jag har.

Imorgon ska jag vara med Gabba, hon kommer hit ungefär vi två tiden. Vi hade tänkt att spela Wii en hel del, hon är den enda jag känner som är lika stor game nörd som jag, tror det beror på att vi båda har brorsor som är meeeeeeeeega gamers.

Btw, lyckades övertala min mamma att jag får göra något med mitt hår. Alltså färga eller något sånt. Annars brukar det alltid va att jag frågar henne något och dp säger hon ''När du blir 45 får du''. Och jag är fullständigt seriös när jag säger det. Men jag lyckades alltså övertala henne att låta mig göra dipdye, eller ja övertala och övertala, hon sa om jag läser en bok på sommaren så får jag göra dipdye. Hon har klagat på mig hela sommaren att jag ska läsa en bok eftersom det gör att jag får en ''livligare'' fantasi och kommer förbättra min svenska... tydligen.

Det var allt för idag, vi ses nästa gång när jag berättar allt intressant som händer i mitt fabulösa liv, bajsbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0