Opposite

Hejsan allesammans! Just nu sitter jag, Filippa och Jenny hemma hos Filippa och kollar på film. Innan så var vi också med Hanna och fotade vi sjön. Vi fotade lite ''skräck'' bilder som Filippa kallar det och här ↓ ser ni lite bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter vi fotade så stack jag och Jenny hem till henne och käkade och cyklade sedan hem till Filippa. Bloggar mer när jag kommer hem då ni också kommer få mer bilder ^^
 
Uppdate: Ville bara berätta en grej som Jenny märkte på dessa två bilder. Lägg märke till att bilderna är helt tvärtom, Filippas bakrund är vit, min svart. Filippa har på sig en svart tröja, och jag vit. hon har blont hår, jag har svart osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0