Dagens outfit + Tidig födelsedags present

Hej! Jag har precis kollat på lite Glee, har börjat med den serien nu. Käkade också innan och ska snart kolla lite mer på Glee innan jag går och lägger mig. Dock ska jag först visa upp en liten dagens outfit bild som jag hann ta idag på morgonen.

Tröja - HM - Byxor - Pieces - Klocka - Bike For Fun
ja, jag vet att den är redigt suddig och allt den ser vääääääääldigt överredigerad ut men det är ljuset som gjorde det helt messed up -.-

Jag ska också berätta en annan grej. Exakt innan vi hade käkat färdigt allihopa i familjen så överraskade dem mig med två tidiga födelsedags presenter. Jag fyller ju år den 27 juni, som är om precis två veckor! Nej, jag fick inte en macbook eller en iphone eller något annat sånt, utan jag fick två par converse. Det är jag nöjd med i alla fall! ^^   Ett par höga röda och ett par ljusgråa låga converse fick det bli. Här ↓ kommer det lite bilder på skorna, och jag vet att dem här bilderna också är suddiga och allt sånt shit.


Detta är sista inlägget fölr idag så jag säger godnatt till er alla och dröm sött! :D

Btw, IMON ÄR DET SKOLAVSLUTNING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0