Frågor och svar

Fullständigt namn? - Sandra nånting
Ålder? - 13 bast
Vart bor du? - Neverland
Färg på ditt hus? - Bor i lägenhet
Hus eller lägenhet? - ↑
Klass? - 7an, eller slutar 7an idag!
Vilket år tar du studenten? - palla räkna
När gick du upp i morse? - Mitt alarm gick 07.30
När ska du sova? - vetifan
Vad har du ätit idag? - Kladdkaka, bröd och godis
Dagens smink? - inner beauty, thihi, nej men jag simnkar mig inte. Kanske bara nån gång men det är väldigt sällan.
Dagens roligaste? - Vi såg på niornas idre video och då råkade typ två killar pussa varann och aa, komplicerat
Socialt:
Vem chattade du med senast? Tror Ippert
Har du pojk-/flickvän? - SINGEL
Vem pratade du med sist? - mami
Vem fick du senast sms ifrån? - min borsa
Låt? - Alla around the world - Justin Bieber
Mat? - PIZZA
Dryck? - Cola
Färg? - rosa
Land?- Japan
Ämne i skolan? - Gympa, bara för att man inte behöver jobba
Senaste:
Gången du shoppade? - .... vet inte
Gången du bakade? - när min brorsa kom hem
Personen du kramade? - tror ipp
Personen du dampade på? - mamma
Personen du snackade i tel med? - mamma
Antingen eller:
Hund eller katt? - hund
Ute eller hemma? - Ute
Blont eller svart hår? - BRUNT
Har du blå ögon eller bruna? - bruna
Choklad eller lakrits? - choklad
Coca cola eller fanta? - COLA
Pizza eller kebab? - pizza
Antal:
Personer du älskar? - många
Glassar du ätit på en dag? - ..... 6st
Vem:
Kommer du inte överens med? - många...
Ska du träffa imorgon? - vet ej
Sjöng du senast för? - min musik lärare och några i klassen
Förtjänar att dö? - många
Vad:
Gör dig glad? - Roliga saker
Vad gör dig irriterad? - ojojoj var ska jag börja
Vill du helst göra nu? - bajsa.... är sååååå bajsig nödig.
Önskar du att du slapp göra - städa
Vill du ha nu? - en toa
Önskar du dig i födelsedagspresent? - Converse, som jag fick!
Längtar du till? - ATT KLOCKAN SKA BLI SEX FÖR DÅ ÄR DET SKOLAVSLUTNING.
Tycker du om dina betyg?- vi får väll se ;)
Är det bästa som hänt dig? - i donnow
Övrigt:
Är du kär? - I Justin Bieber, ja.
Hur lång är du? - 1,53 typ
Första tanken när du vaknade? ATT DET ÄR SKOLAVSLUTNING IDAG!
Sista tanken när du somnade? OM SKOLAVSLUTNINGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0