HAPPY B-DAY 2 ME!

IDAG FYLLER JAG ÅR LALALALALALA! om ni nu inte visste det...

Idag vaknade jag ungefär klockan halv elva och väntade på att familjen skulle komma med frukost på sängen och paket och sånt men det trodde nämligen att jag sov och ville inte väcka mig så dem kom inte förens 12 så där låg jag i min säng i en och en halv timma, och jag ville ju såklart inte gå upp för då skulle ju allt försöras. Men tillslut när dem kom så kom dem med presenter och våfflor med sylt och vaniljglass! Kanske inte världens nyttigaste frukost men ack så gott! [Gissa vem som skriver så på sin blogg va? ;)]

Senare idag ska familjen göra trerätters till mig! Vi skulle egentligen till en resturang men vi tyckte det va lite mysigare att ha det hemma! Den största anledningen är dock att jag vill att det ska vara som halv åtta hos mig...

Blir kanske inte så många inlägg idag, om ni inte vet varför så är det för JAG FYLLER ÅR IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0