I wouldn't mind

Hej allihopa! Just nu sitter jag och lyssnar på Justin med full volym. Tänkte berätta lite om dagen eftersom jag inte har bloggat något hela dagen.

Jag sov alltså över hos Hanna med Felicia och ungefär klockan ett hämtade mamma mig. Vi städa hela lägenheten lite snabbt och sen kom Jenny och Filippa hit. Vi spelade Wii, pratade och satt på datan. Sedan stack Filippa hem och då bestämdes det att jag och Jenny skulle möta upp några gamla klasskompisar från 6an. Det blev först lite förvirrande men det blev bra som tur va. Lite pinsama tystnader dock...

Sedan kom jag hem ungefär vid halv åtta tiden och så har jag bara suttit bid datan och ska snart gå in i dushen. Bloggar senare, hejdå allesammans! :D
liten häftig bild jag hittade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0