Like I care?


Bild jag tog på Ippert med hennes kamera i lördags

Hej! Denna dagen har glidit på ganska bra förutom på vår NO lektion då vi va tvugna att cykla till skogen i ösregnet och när vi väl kom till skogen skulle vi leta efter nån skogsruta med massor av mygg och insekter! Jag kan helt enkelt säga att jag inte är någon naturmänniska...
I alla fall. Vi slutade tidigare idag och efter skolan så trampade jag, Jenny och Mathilda hem till Jenny. Där snackade vi lite, fikade lite och spelade Sims 3.... lite.

Nu har jag kommit hem och tog direkt på min pyjamas och kollade på mitt ben där jag såg ett stort rött myggbett jag fått -.-'
awesome.

Har vart helt trött dem senaste timmarna eftersom jag hade en väldigt komplicerad dröm. Jag kunde först inte somna [asså på riktigt] men när jag tillslut somnade så drömde jag att jag inte kunde somna och sen så vaknade jag och då kunde jag inte somna på riktigt och sen somnade jag igen och fick samma dröm och så fortsatte det så hela natten. Tillslut när jag blev väckt av väckarklockan så visste jag inte om vissa grejer va dröm eller verklighet så aa, helt jäkla komplicerat.

Nu ska jag ta och spela lite Wii och värma lite vatten så jag kan dricka en vaaaaaarrrrrrmmmm kopp te!
Btw, stör mig mycket när några konditorier skriver ''the'' istället för ''te''.
 
 
Trackback
RSS 2.0