Lovely

           
 
Hej! Orkade inte blogga igår efter bion, så jag tänkte berätta lite om dagen nu.
Jag, Aaliyah och Kiana gick som sagt på bio, Snow white and the huntsman. Vi kom till bion 40 min för tidigt så vi höll på och larva oss i bio salen, dock så kom det inte några fövirrade ungdomar som kollade konstigt på oss när dem kom in. Oppppsii.

Efter filmen, SOM VAR AWESOME, så åkte Aaliyah hem till sig och mamma hämtade både mig och Kiana. När vi kom hit så käkade vi och larvade oss ännu mer. Sedan på kvällen så skypade vi lite med Amanda och vi somnade ungefär klockan tre.

Nu har vi käkar frukost och håller på att lata oss. Jag bloggar mer senare, hejdå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0