Ny header

Hej allihopa! Som några av er kanske ser så har jag en ny header. Jag va emd Ippen idag och så så fotade vi och jag kände för en liten sommrigare header så det fick det bli! Jag gillar den i alla fall, mina små vänner Mtutt och Ippert är med på bilden! ^^

Jag har inte bloggat så mycket dem senaste dagarna men jag har helt enkelt inte orkat. Jag har dock vart lite upptagen också. Kan berätta lite om denna dagen i alla fall. Först trampade jag iväg hem till Filippa, vi bestämde oss för att fota så vi fixade lite kläder och cyklade iväg till nån kohage. Sedan när vi fotat färdigt så cyklade vi enr till stan och åt på Spice & Rice. Sen checkade vi runt lite på stan och åkte tillbaka till Filippa, redigerade bilder och fixade en header och sedan trampade jag tillbaks hem. Det var också tänkt att jag skulle gå på bio med mina kusinerooos men det blev tillslut inte så.

Nu ska jag checka lite bloggar och sedan blir det nog lite Modern Family episoder. En vanlig lördag helt enkelt. Bloggar mer senare, hejdå allesammans! :D

Har inga bilder på this computerooo.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, vad fin!

2012-06-09 @ 19:53:32
URL: http://matildan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0