Party rock

Hej! Jag vet väl att jag inte har bloggat alls bra dem senaste dagarna men jag ahr verkligen inte orkat. Jag kan dock berätta lite om igår och idag!
Igår så var det tänkt att vi i min familj skulle smälta in med alla andra svenska familjer här va och fira lite midsommar även fast vi inte gör det, det var i alla fall vad som va tänkt men det slutade med att ingen orkade göra någon fancy mat som påriktigt bara är inlagd sill och köttbullar. På kvällen, typ klockan sex, så stack jag till Felicia eftersom både hon och jag hade tråkigt. Där käkade vi för det mesta... Jag klagar dock inte, vi käkade världens godaste tårta som var så in i helvetes god. Sedan spov jag över där ich idag  är det planerat att jag, Kiana och Aaliyah ska gå på bio men innan det kommer dem hem till mig och då kommer vi förmodligen bara sitta framför datan eller spela Wii. Efter bion kommer Kiana sova över här! ^^

Det var väll allt jag hade och säga, nu ska jag käka, bajsbajs.
 
En väldans fin bild på mig och bästa Ippert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0