S-O-M-M-A-R-L-O-V-!

WIIHOO!
DET ÄR FREAKIN' SOMMARLOV!
Är såååååå glad! Dock har det inte sjunkit in än att det är sommar lov. Kan berätta lite om dagen igår.

Efter skolan så cyklade jag hem och dushade, sedan klockan fyra så hämtade vi upp Mt och åkte iväg till Jenny där både Filippa och Elsa va. Vi började fixa oss på direkten och efter en stund kom Mathilda också. Vi lockade håret på varann, käkade lite gott, sminkade och skrattade något regält! :D
Sedan bärde vi av oss till Domkyrkan där hela skolan stod. Mötte också upp några vänner från skolan som var där innan.
I kyrkan så sjöng det en massa, hade en tråkigt tal av rektorn såklart, detta året fick det bli om hur man spelar brändboll -.-  Så vart det också några prästar som blåste såpbubblor... fråga mig inte varför.
Efter avslutnignen så fick vi våra omdömen och det blev en massa kramar och ajdön till hela klassen. Om omdömet så blev jag riktigt riktigt nöjd. Förrutom ett enda ämne, dock blev sammanlagts poängen 100 gånger bättre än vad jag trodde!
Efter vi fick våra omdömen så gick alla vi tjejer som va hos Jenny innan, plus Ot, tillbaka till Jenny där vi fotade först. Sedan gjorde vi en stor lägereld där vi grillade korv, hamburgare, majskolvar och marshmallows. Dock tappade vi hälften av maten i själva elden. Efter vi grillat så spelade vi brändboll, snackade väldigt mycket, spelade fotboll och käkade regält mycekt godis. Sedan klockan 11 så åkte alla hem! Efter den kvällen kändes det som jag nästan rullade hem.

Idag har jag inte gjort något än sålänge. Vaknade dock kl 11, brukar vakna klockan 9 oftast... Tror jag ska ringa någon kompis jag inte vart med länge. Bloggar senare, hejdå! :D

Kommer bilder från imorgon lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0