Tidigt inlägg

Hej! Blev färdig ganska snabbt nu på morgonen så hinner skriva ett litet inlägg. Idag så är det sista dagen av skolan och det betyder att det är skolavslutning! :D
På skolan idag ska vi först samlas och typ gå igenom vem som vann minigolfen och tipsrundan som vi gjorde igår. Sen ska vi kolla på någon film som jag tror lärarna har gjort till niorna när dom va på klassresa. Sen blir det brännboll, niorna mot lärarna och sedan blir det en liten hemlig överraskning som alla lärare säger och det kommer såklart vara glass och sen får man åka hem!
Efter skolan ska jag förstås cykla hem men klockan fyra ska jag och några tjejor vara hos Jenny och fixa oss till skolavslutningen. Vi ska till Jenny efter avslutningen också för att grilla och ha det awesome ;)
Nu måste jag gå och klä på mig utterkläderna, bloggar när jag kommer hem. Hejdå allesammans! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0