Världens bästa födelsedag

Hej alla fina! Jag har vart lite off på bloggen men jag tänkte berätta lite om dessa dagar då jag inte har bloggat.

I onsdags så bloggade jag i alla fall lite. Dock berättade jag inte vad som hände när jag väl kom till Hanna. Jag kom hem till Hanna och när jag kom ner till hennes rum så ser jag massor med ballonger i taket och en stor skylt där det står ''GRATTIS SANDRA!''. Hanna och några andra tjejor [Mt, Felicia, Hanna A och Jenny] hade alltså gjort ett överrasknings fest till mig! Jag har alltid klagat på att jag vill ha ett överrasknings kalas och nu fick jag det! Precis efter dem överraskat mig så hade dem beställt två stora familje pizzor som vi käkade upp. Sen kom ju såklart födelsedags tårtan och efter det så spelade vi fem kamp och vem annars än Hanna A ska vinna det liksom? Sedan belv det sleepover med alla tjejerna hos Hanna och jag fick också en present som jag visar på något inlägg snart. Själv var jag vaken till halv fem den dagen men andra höll på en liten stund till. Men det var den dagen! Jag kan helt säkert säga att det var världens bästa födelsedag.

I torsdags så blev jag väckt av kastruller slamrade och timers som pep som in i tusan. Sedan käkade vi frukost och efter en stund gick alla hem och sen gjorde jag inget mer den dagen eftersom jag var såååååå himla trött.

Igår var jag med Mt och fotade. Vi stack också till Grand, hittade några as snygga shorts som jag dock inte köpte.

Nu är jag med Julie och fick just en awesome present som jag ville ha så jäääääääääääkla mycket. Blogar mer om det sen, hejdå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0