17 again

Hejsan ^^
Efter jag och mamma va i bibloteket så stack vi till stan och checkade in lite clothes and stuff. Hittade några fina grejor men är heeeeeeeelt pank just nu. Aja, efter det så stack vi och handlade, hämtade min syrra från jobbet och stack hem och käkade. Sen dess har jag pluggat engelska texten och glosorna så nu kan man allt!
Btw, fick tillbaka fysik läxförhöret idag, som jag gjorde för en vecka sen [rättare sagt en vecka och en dag ;)] och det gick kalas! :D
Just nu kollar jag på 17 again med mamma, är helt sluuuuuuuuuuuuuut. Vill bara sova!
Imon ska jag i alla fall först till stan med Julie och Jwan och sedan på HUNGER SPELEN! EXCITED!!
Med denna bilden säger jag GODNATT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0