BODIS BORGIS!

Hejsanhejsan!
Kom nyss hem från bodaborg, veldans trevligt :)
Först vaknade jah och åt fruksot och sånt, senare skulle vi träffas vid tågstationen kvart över åtta men såklart så kommer jag försent -.-
Aja, sen tog vi tåget till Sävsjö och så fick vi gå en liten bit för att komma till bodaborg. Vi frågade en gammal gubbe vart vi skulle och han sa att vi skulle igenom nån stor skog... peddo..? o.O
Vi hittade i alla fall det tillslut och det va sjuuuuuuuukt kul! Vi åt tacos där också, yummmm.
Vi var indelade i två lag, vi va nio tjejer, mitt lag förlorade... Jag va med Emmy, Hilma, Filippa och Vilma, så i andra laget va det alltså Felicia, Mathilda, Hanna och Jenny.
Nu är jag i alla fall sjukt trött, kommer somna näääääär som. Bloggar kanske senare, nu blir det lite franska plugg, puss hej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0