Cutepie on the outside, evil on the inside

Tjena hallå hej!
[tänkte just på dig, lalalalalaaa]
...  ..... .. ....
Bloggade inte igår för pappa och mamma skulle göra några grejer i jänköping och då fick jag och min syrra hänga med och några gäster har också kommit hem till oss och sovit över och allt sånt så jag orkade verkligen inte blogga. [låter som om jag har världens största blogg när jag säger så]
Aja, vi har som sagt gäster här och dem har vääääääääääärldens gulligaste barn, hon är två år men innert inne är hon freakin evil. Hon får all uppmärksamhet och sen kollar hon på mig sådör ilsket och säger kom kom kom och då går jag ut ur rummet med henne och så tar hon mig till ett rum och stänger dörren rakt i fejset på mig! eviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil.
Aja, idag så är det så jävla fint väder ute men jag måste sitta och göra läxor. Jag vet, pissssssssssssss tråkigt. Men har typ bara en och en halv läxa kvar! :D
Men en av dem är kemi så det betyder ju att jag kommer vara hemma hela dagen, för om jag ska förstå alla jävla joner och atom skit grejer så måste jag läsa alla sidor minst fem gånger, och nej, jag överdriver inte.
Idag är det i alla fall våffeldagen och nej jag har inte käkat våfflor men... ville bara säga att det var våffeldagen.
Nu måste jag öva in lite franska glosor och en franska text, hejdå sålängee! ^^
Btw, har börjat gilla 1Direction...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0