freakin asshole.

Okey, nån patetisk människa som överranskande är onormalt rolig och gjort så jag har ärligt talat skrattar så mycket att jag pissat på mig.
Det är nån freakin människa som hade kommenterat ett inlägg jag gjort för läääääänge sen och jag hade inte sett denna kommentaren förens nu. Varför jag inte har sett detta innan är för att om man har fått en kommentar så ser man det bara i en dag eller nått, aja.
Den här människan har sagt några negativa grejer om att jag är en belieber. Jo, först av allt har jag tydligen stavat fel på min bio på twitter, jag hade skrivit beliber istället för belieber... om det nu stavas så.
Och sen så står det att jag lägger upp skämt om honom, typ som den här..
Ah, men asså hallå. Får inte jag tycka min humor är rolig? Asså jag dog av skratt när jag såg den här och den här jävla personen bara blablabla du säger nästan att du hatar honom och han förtjänar mer reskepkt blablabla och du säger att han är gay yadayadayada.
En annan grej dem har skrivit är att jag har gillar sidor på facebook sidor där det står att justin är gay, jag gillade dem sidorna när jag inte gillade justin och jag pallar inte ta bort alla jävla sidor jag har gillar heller.
Och sen har denna person jäveln skrivit att jag inte är en riktig belieber för först har jag älskat honom, sen hatat honom sen gillat honom igen. Asså, vafan har det här med... asså vafan har det med livet och göra rättare sagt. Okej nu ska jag inte låta som en jävla politiker men jag får fan tycka vad jag vill och du är en jävla belieber jävel som tycker att jag inte ska det så kan jag bara säga go to hell din orespektlösa jävel. Jag bryr mig inte ett skit om vad du tycker och om du nu är en jävla belieber. Min blogg, min humor, mina jävla åsikter. Om du inte gillar mig, sluta läsa min blogg, gå inte in på min jävla twitter och bara håll käften. Du är bara en jävla person som har slösat din tid på att skriva den där jävla texten och på ditt liv genom att läsa min åsikter och min humor.
Jag tänker inte skriva ha det så bra som du gjorde din jävel, screw you asshole.
Här får alla den jävla texten som den här beliebern jäveln skrev.

srew you

Kommentarer
Postat av: Niaz

Hahaha, den där tjejen har inte ett liv! Hade hon inget bättre för sig än att skriva den där långa onödiga kommentaren? :)

2012-03-17 @ 00:26:35
URL: http://www.ninnislife.devote.se
Postat av: Bettan1

Helt jävla allvarligt, om hon inte står ut med vad du säger och gör så kan hon fan dra å hacka på någon annan, fy fan SÅNT blir man sur på... Och om du visste vem det var och skulle träffat henne skulle hon aldrig våga säga det direkt till dig. Är på din sida Bettan2<3

2012-03-17 @ 08:07:34
Postat av: Anonym

hahaha. är du belieber eller inte sandra?

Svar: jag är belieber och vem fan är du?
honsandra.blogg.se

2012-09-08 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0