En biobiljett rikare

Hej!
Kom hem från bowlingen för ungefår en halv timme sen och det va så jääääääääääääkla kul! Först käkade vi, sedan så hade vi nått tråkigt möte och mer än halva orden som ''talades'' ut på mötet fattade jag inte ett skit av -.-
Aja, sen så bowlade vi och ungefär efter tjugo minuter så föreslog jag [notera jag] att vi skulle ha disco bowling, eftersom vi hade bokat alla banor och då blev det disco bowling! Thank's no moi! WOOOHHHH WWOOOHH!
Sen i slutet så lottade man ut biobiljetter och då fick man säga ett njummer mellan 1 - 6 och dem gjorde det på ett konstigt sätt men aja, dem hade nio biobiljetter [tror jag] och när dem lottat ut 7 biljetter så hade bara killar vunnit dem och då klagade jag och Mikaela om typ ''jämstäldhet'' och blablabla så då fick OT lotta men då vann en kille -.-
Så då fick jag lotta, genom att säga ett nummer mellan 1 - 6 och då sa jag sex, och sen skulle jag säga igen och då sa jag sex igen men det blev en kille så dem sa att jag skulle säga om och då sa jag två och så var det ingen annan än moi!
Awesome huh? Like it was meant to be! ;)
Just nu kollar jag på finalen av ''Sveriges mästerkock'', senare så ska man plugga lite och kanske kolla på PLL, bloggar nog inte senare så säger godnatt redan nu. GODNATT! :D

Kommentarer
Postat av: mikaela

Tur att vi sa till annars skulle du nog kanske inte fått den :) Ödet u know! <3

2012-03-29 @ 07:13:08
URL: http://mikaelasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0