Funfunfun

SÅÅÅÅ SANNN!!

Kommentarer
Postat av: Arg Belieber

Hej.

Enligt din bio på twitter är du en Belieber (fast du har stavat fel. Det heter BELIEBER inte Beliber). Du har en bild på Justin i din header. Sen lägger du ut bilder på Justin på din blogg där det praktiskt taget står att Justin borde dö i år och på facebook gillar du sidor som "Justin Bieber is gay" och "I Hate Justin Bieber". Får jag bara fråga vad fan du håller på med? Bestäm dig för en sida, för man kan inte vara belieber ena dagen och hater den andra. Skärp dig. Justin förtjänar inga fejkfans, antingen bestämmer du dig för att vara belieber på heltid, och står för det, eller så tar du bort bilden på Justin i din header och ordet "Beliber" från din bio och fortsätter med ditt liv. It's your decision, girl. Men vad du än gör, fortsätt inte med att kalla dig belieber samtidigt som du hatar honom. Eller du kanske gillar honom men inte vågar stå för det så du låtsas hata honom för att folk inte ska hacka ner på dig? Som Belieber får man ta lite hat. Ganska mycket hat ibland, men man får stå ut, och man försvarar Justin i alla lägen. Det är därför jag skriver det här nu, för att jag vill försvara Justin. Det du gör är inte okej, och du ska vara jävligt glad att det är jag och inte någon annan belieber som skriver det här eftersom jag inte tycker om att vara elak och att jag därför håller de mesta av mina arga tankar för mig själv. Men det finns massor av arga ord jag skulle vilja skriva till dig just nu, och även om jag inte tänker skriva dem så kan ju vara bra för dig att veta att de finns där. Människor som du irriterar mig något extremt. Ni är patetiska hela bunten. Ha det bra.

2012-03-11 @ 23:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0