Fysik skit

Hej alla söta!
Kom hem från skolan kanske vid kvart i tre ungefär och nu är jag hemma och har nyss checkat lite bloggar och facebuuuuk och ska snart plugga lite fysik, sen när jag har tröttnat på det ska jag nog plugga franska och kanske fixa videon som jag filmade häromdagen om jag hinner, så ni fattar att det är väldigt stressigt idag, mest plugg skit.
JUSTE, vi fick tillbaka matte proven idag, ja det gick bra, väldigt bra faktiskt men man behövde typ en "sol" vid sitt prov för att få "A" och jag hade rätt på själva "sol" frågan och hon hade ritat en sol men så helt plötsligt strök hon bort den! Wtf?!?!
Men som sagt, jag hatar min mentor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0