Like my man Saade, popular?

Tjenispenis, ojojoj här går det vilt till.
Hej i alla fall. Idag har det vart samma sega och tråkiga söndag. Ojsan! Där blev det lite fel, måndag ska det så. Seg och tråkig måndag, juste. Började med lite sovmorgon, sen en seg franska lektion sen en seg matte lektion men i slutet av den lektionen skulle man klura ut lite på ett recept med bråk och sånt och till slut sa vår mate lärare [som också är min mentor, behövde bara säga det] att vi skulle testa detta receptet imon... ALLTSÅ ska vi baka på matten!
YEAH!
Baka? På matten? I en klass min mentor har? Min mentor som jag hatar? Inte alltid det händer som man får ju bli lite glad i alla fall ;)
I alla fall, sen flöt dagen på ganska bra. Efter skolan så pluggade jag färdigt sista sidan till geografi läxförhöret på onsdag, känner att det inte kommer gå så bra men man får hoppas. Sen klockan sex så var det dags för teater och där var det bestämt att vi skulle kolla på en teater, väldans trevligt. Finfin teater var det i alla fall. När jag kom hem så hade mamma och systern köpt pizza så det är i magen nu och... vilar?
SEDAN [jag vet mycket på en dag, men man känner ju sig lite populär när mycket händer på en dag. Eller är det bara jag?] så ringde man kusinen och frågade om hon ville gå på ''The hunger games'' på fredag och det ville hon gärna så nu har vi bokat biljetter för mig och två andra för hunger spelen alltså.
PHEEEW! Det va mycket att skriva. Nä, nu har klockan blivit very much [vet att det lät fel, men lilla vän det va ju meningen] så nu ska man borsta tänderna och fixa sig och sedan ska man ''dejta sängen'' som alla jävlar säger. Tack och hej... LEVERPASTEJ!

har för mig att jag inte har visat denna bilden innan, om jag har det så hoppas jag att ni förlåter mig kära vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0