Kom igen, vi drar till donken?

MoshiMoshi ^^
Det har vart en rättså bra dag idag, typ? Först på skolan så hade vi geografi, vi fick tillbaka våra läxförhör då. Gick awesome ;)
Sen hade vi nån lektion och sen efter det hade vi fysik läxförhör!! Det kändes som om det gick bra! :D
Efter skolan så stack jag och några andra till tågstationen för att se om det fanns några bussar/tåg som åkte till BODABORG i ....
Ni peddosar behöver inte veta vart men JAG OCH NÅGRA ANDRA TJEJER SKA I ALLA FALL TILL BODABORG IMON!
Och då tänker ju några, ''men har inte ni skola imon?'', nä, det har vi inte för när vi hade öppethus så behövde vi komma på kvällen och va där i en timma och då fick vi en dag ledigt!
LÄNGTAR SÖNDER!
Aja, efter vi kollat på tågbiljetter och sånt så checkade vi runt lite i stan, va lite vid donken. pinsamt.
Nu är typ ''det coola stället att vara på'' Mcdonalds. Hur fan kan det va det? Vafan är det som är så jädra coolt med Mcdonalds. Kan verkligen tänka mig en konversation, ''ey, vafan vi drar inte ner till stan! Jo kom igen vi drar till Mcdonalds. Okej, jalla jag kommer.
Seriously?
töntigt shit.
Men ändå så går alla fjortisar dit och får all uppmärksamhet.
Äh, nu ska jag inte klaga mer. Hejdå






fina bilder från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0