Mamis b-day!

Godmorgon allesammans, jag sov lääääänge för jag va så jävla trött igår. Aja igår var jag med Hilma, Ayat och P-nella och vi gjorde massor av olika saker, gjorde lite pannkakor, filmade lajte, skojsade lite och sånt :)
Idag är det mamis födelsadag, först gjorde min syrra och *host* jag *host* *host* frukost på sängen och senare idag... vet jag inte riktigt vad vi ska göra, får väll se.
Kaaaaaaaaaaaaaanske senare idag ska jag plugga, för vi har jävligt mycket läxor nästa vecka, tog med mig alla läxor hem. Ni vill inte känna hur tung min väska är, seriously -.-
Aja nu ska jag dra, bloggar mer senare... om jag vill. Puss hej! :D


Har inga bilder att bjuda på så det fick en gammal bild från när jag va i Liseberg med Hilmutt

P.S LÄNGTAR JÄVLIGT MYCKET TILLS MINA GREJER FRÅN FOKIWA KOMMER!! GAAAAHH, EXCITED AS HELL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0