Mosa, mosa... asi mose timadaaaaa!

Aa, nån låt som går så.. vet inte riktigt vad den heter men jag tror den är på spanska... anyway..
Hejsan allihopa!
Kom hem från Felicia en stund sen, vi kollade på tv, käkade lite icecream och gosaker och annat trevligt shit. :)
Innan det så var det såklart skola och det har gått en tid nu jag har fattar det här med kemi, biologi och fysik med atomer och molekyl jävlar och allt, tror kanske det har gått mer än en månad som jag inte har tänkt: jag fattar inte ett jävla skit. Så jag kände mig alltså stolt lite kan man säga, tills idag. Fattade helt freakin nada. OCH min mentor har börjat ogilla mig igen. Hon höll på att avbryta allt jag sa typ om jag råkade säga nått gramatik fel när jag satt och pratade med min ''bänk kompis''. VAFAN?!
JAG FÅR SÄGA FEL OM JAG VILL!
jävla emma jävel.
Och jag vet att ett namn ska vara med en stor bokstav i början men hon förtjänar inte ens det. emma jäveln.
Aja nog om det
Aa, efter skolan så cyklade jag och Felicia som sagt hem till henne och va där och nu är jag hemma!
Snart ska jag göra lite engelska och sedan ska jag kolla på PLL och käka.
Dagens outfit kommer snart, ska bara redigera lite bilder.
Kaaaaaaaaaaaaaanske bloggar efter jag gjort dagens outfit... vi får se. Hejdå, och godnatt om jag nu inte bloggar! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0