School sucks

Hejhej alla fina och fula! :D
busiiiiiiiigt
Jag sitter här och pluggar lite svenska, har verkligen ingen fantasi och man ska skriva en jäkla Astrid Lindgren saga med två olika karaktärer hon har gjort, man skulle använda deras typ.... speciellla skit, typ Pippi är stark och blablabla. Men vafan, tänk om alla inte har kollat på Astrid Lindgren filmer när dom va små. I sure haven't! Jag vet ju vem Pippi är och sånt skit men asså jag vetifan vad som är deras speciella skit, typ om Ronja är snäll eller om hon är taskig eller vad fna hon nu är, I DON'T KNOW!
Man kan inte bara säga skriv blablabla, alla har inte sett filmerna och nej, jag tänker inte kolla på filmerna för jag har inte tid -.-
Andra jäkla läxor ni vet -.-
Aja, nu ska jag inte klaga mer, behövde bara få det här ur mig. Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0