So what?

Hello, what's up in the hood?
Not much.
Good.
.......
Hejsan allihopa!
Har inte bloggat idag för har vart upptagen, jag har nämligen varit med en god vän vid namn Gabba, eller smeknamn..
Vi gjorde inte något speciellt, latade oss mest, åt lite godagrejor, hade fotkrig, spelade xbox, usuall stuff.
Asså ni fattar inte hur glad jag är för att det är påsklov! Har aldrig sett upp till lov [förrutom sommarlov] men nu gör jag det! Det bror mest på att man behöver inte tänka på alla jävla läxor och skolan och allt skit! MAN FÅR GÖRA VAFAN MAN VILL! men jag måste också plugga för vi har läxor...
jävla pluggskola.
Många [rättare sagt typ två] tänker nog men varför går hon på den jävla skolan om hon hatar den så jävla mycket. Sanningen är att jag faktiskt inte vet, det är ju kinda bra att man förbereder sig för gymnasiet, asså att vi får mycket plugg [så säger dem i skolan att dem gör, alltså att dem vill att vi ska så mycket kunskap vi kan inför gymnasiet] men sen när dem frågar varför man man pressar sig själv för att få bra betyg så säger jag att jag vill börja få bra betyg inför gymnasiet och då säger dem men det gills ju inte nu yadayadayada
?!?!?!?
VAFAN MÅSTE VI HA SÅ MYCKET PLUGG NU FÖR OM  DET ''ÄNDÅ INTE GILLS''?!
OCH så glömmer man allt om man exempelvis har gjort ett prov så glömmer man allt om provet veckan efter, så ni är inte så jävla bra som ni tror.
men jag får väll lita på dessa människor som säger allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0