Tror du på kärlek i första ögonkastet, eller ska jag gå och komma förbi igen?

Tjenatjena mellanbena!
Idag har jag varit så trött! Somnade inte så sent igår faktiskt men jag var ju som sagt sjukt trött efter bodaborg. Så idag har det varit en seg dag som innehöll tråkiga lektioner och ett läxförhör i franska. Great.
Right, en som denna, alltså när jag är trött så vill jag bara strypa alla jag stör mig på. Vi alla har ju några som man stör sig på men man kan ju såklart inte visa det för då är ju alla emot den och sånt skit. Aja, så en dag när jag är såååååå trött så vill jag bra typ skrika på alla jag stör mig på för då orkar jag faktiskt ingenting!
Aja, senare idag ska jag se om det finns nått på tv, annars kollar jag bara lite på PLL, nu blir det lite mellis. Hajdå
Bästa ragningsrepliken: Tror du på kärlek i första ögonkastet, eller ska jag gå och komma förbi igen? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi dig igen?



tjenatjena mittbena.

2012-03-16 @ 16:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0