Tävling ^^

Jag är med i tävling på bloggen isabellaaflaki.blogg.se!
Man kan vinna ett iphoneskal från hemsidan iphoneskal.se till ett värde av 500:-
WOOOHOO
Vet att jag inte kommer vinna, [vinner aldrig på sånt här] men man kan väll hoppas! ;)
Nu ska jag motivera varför jag ska vinna...
Ja, jag har verkligen inte nån stor berättelse om typ ''aa nån tog mitt skal och när jag hittade va det helt förstört'' blablabla utan jag kan behöva ett skal ^^  Nä, men jag kan lova att jag ska ta väl hand om skalet, dock kan jag säga att jag köpte ett skal från en hemsida för nån månad sen och när jag fick hem skalet hade några pälor gått av [det var ett skal med pärlor och diamanter] och sen dess har bara mer och mer gått av och själva plastskalet är helt sönder, fråga mina kompisar, dem vet x)
Så jag skulle gärna behöva ett nytt skal, jag vet jag vet jag har ingen stor förklaring men jag skulle i alla fall gärna vilja ha ett ^^

skalet jag vill ha ^^
länken till skalet http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=594

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0