Franςais

Hej allihopa!
Idag kommer min dag se ut ungefär såhär ↓
Roligt va?

Dock så måste jag jobba lite på min biologi inlämning som ska in på torsdag. Sen ska jag plugga in lite matte ord och engelska glosor. En redig pluggdag alltså. Men så ska man också fira mamma! Morsdag today ^^

Gjorde bara ett inlägg igår för jag var väldigt upptagen, om man ska säga så. Igår så drog jag Filippa och Hanna till stan där jag letade efter en morsdag present till mamma. Sedan så tog jag bussen hem och käkade och sedan skutsade mamma mig och Filippa hem till Hanna där vi kollade på Eurovision. LOREEN VANN! HELL TO THE YEAH! Och aa det var väll det.

Tog också bilder på dagens outfit igår så dem kommer upp senare, checka in då. Hejdå! ^^

Btw, bilden är inte så suddig, gjorde det med mening ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0