It's ironic

Hej!
Bloggade inte igår för dels så kom våra gäster och för att ja somnade ^^
Men jag kan berätta lite om igår och idag.
Igår så hände det inte så mycket. Jag gillar faktiskt inte onsdagar, dels för att vi har typ en och en halvtimme lektion på morgonen med geografi som är såååååå tråkigt, och för vi har BFK [biologi, fysik, kemi] och dels för att den är bara helt tråkig. Hatar onsdagar, och måndagsar med för den delen. Jo, vi fick tillbaka våra geografi läxförhör som gick såååååååååååå mycket bättre än vad jag förväntat mig. [jag vet att jag skrev samma sak om historia provet, what evs]
Sen så slutade vi lite tidigare eftersom vår klass mötte den andra klassen på fotboll om typ Skol IF skit och sånt. Sen så va den dagen slut.
Idag så har jag bara haft det tråkigt. Jag gillar inte torsdagar heller förrutom slöjden, dock gillar jag bara syslöjd. Det hände i alla fall inget spännande idag.
Jag längtar i alla fall till imon! Imon så ska vi sjuor ta hand om dem blivande sjuorna, ska bli gryyyymt roligt! Vi ska inte ha som dem andra skolorna att man bara får träffa sin klass och sånt utan en lek dag! Vi kommer att ha flera olika stationer med lekar såsom vattenballongskasting och hoppa säck och sånt! ^^
FUNFUNFUN!
Imon så kommer man också får veta vinnaren av Fokis tävling ^^
Tomorrow's a special day.
Dagens outfit kommer snart, checka in senare. Hejdå! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0