NERVÖÖÖÖSS

Hej! Kom precis hem från skolan som innehöll en musik uppspelning, tråkig labb lektion, en väääääldig massa drama och ett oförberett matte förhör som gick sämst. Verkligen bajsbajsbajs. Jag som trodde jag höjt mitt betyg i matte och vart såååååå bra på proven men nepp. Emma, ja som är min mentor, vill inte att jag ska få det och ger mig därför den svåraste skit grejen.
Bajspottaskitjäklaemmajävelsomvillförstörahelamittlivmensomjagändåmåstegillaföratthonskagillamigsåhonskagemighögrebetyg
I alla fall.
Som ni ser på rubriken så är jag väääääldigt nervös, man får snart veta vem som vann Fokis tävling. Dock så ska jag inte över..... längta mig själv? Asså, ska inte övergöra det för om jag förlorar, som det är en stor channs att jag gör, så kommer jag bli ledsen och yadayadayada.
Bloggar senare, hejdå! ^^

Kommentarer
Postat av: Filippa

dom har vinnaren den 25 det stog det nu om du tittar på den inlägget man såg att det skulle vara idag så har det uppadetrats <3 <3 :( <3 <3

2012-05-21 @ 18:10:59
URL: http://absolutfilippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0